четвъртък, 4 май 2017 г.

Вицове, май 2017 г.

Здpавствуйте, Oльга

СмЕх/Таралеж/


Влиза бизнесмен в офиса с група чужденци и казва на секретарката: - Миме, за мен кафе и питай тия трима педерасти, какво ще искат.. Глас от групата: - Двама педерасти. Аз съм преводача.

***

На бизнес вечеря се срещат японец и българин, директори на конкурентни заводи, с еднакво оборудване, капацитет и производство. Японецът казва:
- При мен работят 9 човека.
В българския завод работят 500, но директора защитава честа си:
- А в нашия работят 10.
На другата сутрин пак се срещат. Японеца изглежда уморен с тъмни кръгове под очите. Пита:
- Аз цяла нощ мислих и не успях да разбера, какво работи десетият?

***

В редакцията на вестник пристига писмо на читател: "Ако не спрете веднага да публикувате вицове за скъперничеството на габровците, то от утре ще спра да взимам назаем вашия вестник от съседа ми."

***

Какво следва след края на света – афтър-парти с единствените оцелели – Рич и Брук от „Дързост и красота“, Дънкан Маклауд, Чък Норис, Лили Иванова и Бойко Методиев Борисов.

***

Ценоразпис в бар:  Цени за посетители, желаещи барманът да отговори на телефонно обаждане от съпруга:  2лв. - "Току-що си тръгна";  3лв. - "Днес не е идвал";  4лв. - "Няколко дена не съм го вижда";  10лв.- "Кой пък е този?"

 Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/