четвъртък, 23 март 2017 г.

Вицове, март 2017 г.

Най-необичайните паметници на света

СмЕх/Таралеж/


Мъжки и женски манастир, били в непосредствена близост. На пътя се срещнали игумена и игуменката:
- Отче, голяма беда. Вчера видях ваш монах да гони по полето моя монахиня!
- А настигна ли я?
- Не можа.
- Не е бил монах от моя манастир!

***

- Какво да ви татуираме?
- Ами, не знам!
- Трябва да бъде нещо, което ще харесвате цял живот.
- Тогава ми татуирай една бира и пържени картофки...

***

Майка вика на хлапето си, което седи в пясъчника и яде нещо:
- Какво ядеш?
- Не знам.
- А откъде го взе?
- То само си допълзя.

***

Отидох на бръснар да ме избръсне. Бръснарят ме помоли да сложа в устата си дървено топче, за да ми избръсне бузите по-лесно. - Ами, ако го глътна? - пошегувах се аз. - Няма страшно, утре ще ми го донесете. Всички така правят.

***

Двама приятели си говорят по мъжки: - Много харесвам Анито от съседния вход. - Оооо! Разбираш ти от жени, браво! - Да, ама тя не ми обръща никакво внимание. - Ееее, и тя разбира от мъже...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/