вторник, 24 април 2018 г.

Вицове, април 2018 г.

Марешки да не реши да продава партията си?
Сара звъни на Аврам.
- Авраме, ела довечера у нас, Мойше ще ходи някъде.
- А как да разбера, че е излязъл?
- Ще хвърля монета от 1 лв. през прозореца, тя ще звънне долу и ти ще се качиш.
Свечерило се, Мойше излязъл и Сара хвърля монетата през прозореца. Чака, чака, обаче Аврам не се качва...
Сара отворила прозореца и тихичко подвикнала:
- Айде бе Авраме, какво правиш там долу? Качвай се!
- Търся монетата от 1 лв.
- Аз отдавна я изтеглих с конец...

***

Всеки ден на масата ми има Бофор, Бри, Камамбер, Мон де Ка, Порт Салю, Рокфор, трюфели, френски коняк, шотландско уиски. Просто такава ми е мушамата!

***

Семеен скандал. Мъжът:
– Добре де! Разбрах - ти не си пресолила манджата, а аз съм неблагодарна свиня...

***

Из мъжките неволи:
"Кърменето на обществено място ме дразни. От главата на бебето не виждам нищо."


***

Целият свят е театър, и всички ние сме шашнати от цената на билетите!