събота, 30 декември 2017 г.

Вицове, декември 2017 г.

Екопътека Струилица и водопад
Самодивско пръскало край Девин.

СмЕх/Таралеж/


Въпрос от кръстословица:
- Градска услуга, която драстично увеличава натоварването си по време на телевизионна реклама?
Отговор:
- Канализация.

***

Първокласничката Лили се прибра от училище с леко насинено око. Баща и́ загрижен попита:
- Какво стана?
- Нападнаха ме някакви хулигани. Искаха да ми вземат телефона.
- Ще можеш ли да ги разпознаеш?
- Що пък аз? Да си ги разпознават техните...

***

Мъж се прибира. Звъни на вратата, но не му отварят. Изнервен от разни подозрения, се засилил и разбил вратата. От спалнята излиза жена му по халат и:
– Какво направи бе, идиот?! Разби вратата! Добре, че случайно има тук един дърводелец...

***

- А сега, като един порядъчен мъж, сте длъжен да се ожените за мен!
- Като всеки порядъчен мъж, аз вече съм женен!

***


Дни ни делят от най-късия ден в годината... първи януари. Събудиш се, закусиш... и то вече се стъмнило...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/