петък, 13 октомври 2017 г.

Вицове, октомври 2017 г.

На другото дясно

СмЕх/Таралеж/


Селянин имал много свине. Един ден дошъл инспектор и го попитал с какво ги храни.
- Ами като има царевица с царевица, иначе с отпадъци. Защо?
- Аз съм от Асоциацията за защита на животните. Не ги храните както трябва - те не трябва да ядат отпадъци. - И го глобил.
След два дни дошъл друг и го попитал с какво храни свинете.
- Ами със сьомга, с хайвер, със скариди. Защо? - попитал селянинът.
- Аз съм от ООН. Не може, когато милиони хора измират от глад, да храните свинете с деликатеси. Също го глобил. След дни дошъл трети и попитал с какво храни свинете.
- Ами, аз не ги храня - давам им по 4 лева на ден да си купят каквото им се яде - отговорил ядосано селянинът.

***

Срещат се две приятелки и едната се оплаква, че е зле със секса.
А втората й казва:
- Аз се приспособих много бързо. Звъня на майстор плочкаджия. Слагам си къса поличка без да обувам гащи, и когато дойде майстора, се навеждам много ниско за да му покажа къде е пукнатата плочка, и той направо ме започва.
Жената помислила и решила: Плочкаджия ми се вижда прекалено просташко, по-добре да се обадя в Газификация. Обадила се, облякла къса поличка без да обува гащи. Пристигнал майсторът, тя се навела да му показва тръбите на газта, и в този момент той й го сложил в дупето.
Тя извикала:
- Ох, не там, по-надолу!
На което получила отговор:
- По-надолу са плочкаджиите, а аз съм от Газификация.

***

Аз да не съм камила?
Да работя цяла седмица, без да пия...

***

- Детето ви е при нас!
- Какви са исканията ви?
- Идвай да си го вземаш, кретен такъв. Затваряме детската градина.

***

Жената гледа през прозореца: - Идва дъжд... Мъжът, без да се откъсва от вестника: - Кажи, че ме няма.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/