събота, 10 юни 2017 г.

Борисов към Радев: Защо не уволни съветника си с хитлеристкия поздрав?

"Аз се надявам, че в понеделник ще видим указ за отстраняването на съветника на Румен Радев Пламен Узунов, който се правеше на Хитлер. Аз веднага уволних зам.-министъра, дето беше се снимал в музея на Хитлер. Не ни оставихте на мира 10 дни кога ще го уволня този човек, а беше свястно момче. Като хвърляш камъни в стъклената си къща, накрая ще се счупи и твоето прозорче." Това заяви премиерът Бойко Борисов, докато инспектира строителството на третия лъч на метрото в София.

"Още 200 милиона евро ни отпусна Европейската комисия и така 800 милиона отиват за работата по третия метродиаметър. Това е един огромен подземен град, който се прави под реалния, дишащ и работещ град София. Правим го най-вече за гостите на столицата и най-вече за самите живеещи софиянци", каза Борисов. Той помоли хората за още година търпение, за да се свършат всички спирки на третия метродиаметър.

Премиерът ще свика и съвещание за административната реформа в МВР. Той ще иска да се промени начинът, по който работи системата. Най-вече да се махнат тези номерца, които получават хората и губят част от времето си за дреболии в КАТ.

Оградата по границата не е защитна стена, а просто да спре ако се появи наплив на прекалено много хора от другата страна, каза Борисов по темата за оградата на границата ни с Турция.

"Няма да наруша добрия тон в комуникацията с другите власти, макар че имам основания за това. Като са ни дали власт, да я управляваме добре. Нашето правителство завари секретно министерско постановление, което ми напомняше това за "Уестингхаус".

А аз бих попитал г-н Радев, дали неговият ментор г-жа Нинова бе единствена, която не подкрепи 2-та процента за въоръжение. И аз й казах публично,че ако и аз подкрепя нейната теза, че ще изляза в тежък конфликт с КСНС. Аз ще участвам вече на такова нещо само ако медиите са вътре. А на мен стенограмата от КТБ ми върши работа", каза още Борисов.

"Аз се надявам, че в понеделник ще видим указ за отстраняването на съветника на Румен Радев Пламен Узунов, който се правеше на Хитлер. Аз веднага уволних зам.-министъра, дето беше се снимал в музея на Хитлер. Не ни оставихте на мира 10 дни кога ще го уволня този човек, а беше свястно момче. Като хвърляш камъни в стъклената си къща, накрая ще се счупи и твоето прозорче", каза още Борисов.

Премиерът Бойко Борисов в момента проверява как върви работата по третия лъч на метрото в столицата. Заедно с него е и шефът на Метрополотена Стоян Братоев и кметът на столицата Йорданка Фандъкова.

Братоев обясни на премиера какви са машините, с които се градят тунелите, откъде идват и колко струват. С тях е и министър Ивайло Московски.