четвъртък, 8 юни 2017 г.

Вицове, юни 2017 г.

Манекени за шиене на униформи за висши чиновници

СмЕх/Таралеж/


В събота реших да чистя вкъщи. Дрънках по всички съдове, не се яви никакъв Мистър Пропър.

***

В психиатрията докторът разпитва пациент с мания за величие:
- Разкажете ми повече за себе си.
- Откъде да започна?
- Ами от началото.
- Та значи, беше Ден Първи. И рекох Аз: да бъде светлина...

***

Млада жена се съблича и влиза в реката да се къпе. Изведнъж от храстите изскача горският:
- Къпането тук е забранено!
- А защо не ми казахте, преди да се съблека?
- Събличането не е забранено.

***

- Господине, вчера купих във вашия магазин чифт обувки, но те са направени така, че не могат да се носят повече от половин час. Ужасно са неудобни! - А какво да кажа аз, госпожо? Вие имате само един чифт, а аз имам поне триста такива.

***

- Какво се е случило, приятелю, целият си надран, насинен, дрехите ти скъсани, ела да те заведа до вас.
- Аз от нас идвам.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/