сряда, 3 май 2017 г.

Вицове, май 2017 г.


СмЕх/Таралеж/


Украйна и Румъния се договориха да си сътрудничат в
космическата сфера.
Лятото идва. Смениха рекламите на лекарствата за кашлица с тия за диария...

***

- Всички ми казват, че съм хубава, кажи ми нещо което не знам?
- Свръхпреходният ток при късото съединение зависи от напрежението.

***

За Гергьовден БНБ щяла да пусне юбилейна монета с номинал една минимална заплата.

***

Кондукторка в автобус проверява билетите. Стигнала до млад мъж, който се оказало, че няма билет.
– Защо не сте си купили билет? – попитала кондукторката.
– Защото, аз съм самотен баща. Ние пътуваме безплатно.
– Така ли? И колко деца имате?
– Пет.
– Леле, че как успявате да се оправяте с тях?
– Какво толкова има да се оправям? Те си живеят с майка си.
– Ами вие?
– Нали ви казах? Аз съм самотен баща…

***

Английски лорд собственоръчно си навива часовника и обяснява на изумения лакей: - Лекарят ми предписа физически упражнения...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/