четвъртък, 20 април 2017 г.

Сашо Дончев: Георги Гергов организира срещата ми с Цацаров

Бизнесменът Сашо Дончев разкри пред телевизия BiT, че Георги Гергов е посредникът, който е организирал срещата му с главния прокурор Сотир Цацаров. Тя се е състояла в ЦУМ. На тази среща Цацаров, по думите на Дончев си е позволил да отправя определени заплахи към него. Гергов е присъствал през цялото време на разговора и дори е останал след като Дончев си е тръгнал.

Самият Цацаров отрече тези твърдения.

"Срещата не е инициирана от мен. Аз често съм упрекван че нямам такъв навик. Нито веднъж не съм инициирал среща с държавни институции не смятам, че ние имаме нужда от такива парадни пи ар срещи", каза Дончев.

И уточни, че само веднъж е бил част от подобни срещи, когато синдикатите и работодателските организации били разтревожени от фалита на КТБ.

Дончев заяви, че не е финансирал Движение "Да, България". И каза, че никога не е финансирал политически партии. Според него за 27 години сме вървели в обратната посока на това, което сме искали през 1989 г.

"Позволихме цялата енергия на обществото да се разпилее по глупости. Не се проведе полтиическия разговор за това какво ще се различава новото ни общество от старото", каза Дончев.

Според него има приемственост между хората, които сега реализират новите схеми за принуда със стария репресивен апарат.

"Не разбрахме каква ще е ролята на всеки един от нас. Ние повторихме старото общество, като махнахме член 1 от Конституцията", каза Дончев.

Според него ляво и дясно има и то най-вече по отношение на ролята на държавата. Дончев каза, че десните хора са по-самоуверени и отреждат по-малка роля на държавата.