събота, 22 април 2017 г.

Вицове, април 2017 г.


СмЕх/Таралеж/


Кое до кога продължава:
1. Феминизмът - до първият достоен мъж.
2. Комунизмът - до първият милион.
3. Атеизмът - до първата въздушна яма по време на полет.

***

Млада жена се съблича и влиза в реката да се къпе. Изведнъж от храстите изскача горският:
– Къпането тук е забранено!
– А защо не ми казахте, преди да се съблека?
– Събличането не е забранено.

***

Лорд излиза от заведение и вижда просяк:
- Ето ти 5 лири, да си купиш пура!
- Сър, аз не пуша.
- Ето ти 10 тогава за бутилка хубаво вино!
- Аз и не пия.
...- Вземи тогава 50, иди в бардак, да си поръчаш момиче!
- Сър, в тази криза изобщо не ми е до мацки, а съм и стар.
- Тогава вземи тези 1000 лири, отиди на този адрес и се покажи на милейди. Нека види как изглежда човек, който не пие, не пуши и не ходи по жени.

***

- Какъв сезон сме?
- Пролет!
- Вчера нали прави снежен човек..
- Да!
- И кара ски?
- Да!
- Е ква пролет е тогава?
- Гадна!

***
- Как се казваш?
- Наполеон!
- Ясно, отиваш при Хитлер, Мусолини и другите.
- Ама аз съм сладкиш...
- Ако ще и коняк да си, отиваш където съм казал, то и аз съм доктор, ама съм в лудница...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/