вторник, 14 март 2017 г.

Уволниха Гарелов заради защита на Елена Йончева

Иван Гарелов е бил уволнен като медиен съветник на служебното правителство. Това съобщи той за Нова тв, а минути по-късно информацията бе потвърдена и от правителствената пресслужба.

Говорих със служебния министър-председател Огнян Герджиков. Той устно ме уведоми, че съм уволнен като медиен съветник. Писмено все още не съм подписал нищо. Най-вероятно утре ще получа заповедта за уволнение”, заяви Гарелов.

Мотивите са, че съм ангажирал кабинета, защитавайки Елена Йончева в сутрешния блок. Само че аз я защитих като мой колега. Обяснено ми бе, че с изказването ми лично съм засегнал бившия министър-председател Бойко Борисов”, обясни още Гарелов.

Според прессъобщението причината е нарушено правило за неутралност на служебното правителство.