петък, 17 март 2017 г.

Вицове, март 2017 г.

В капана на пролетта, не знаеш как да се облечеш

СмЕх/Таралеж/


На Червения площад в Москва чуждестранен журналист пита руснак: - Президентът Путин иска да ограничи или ако може даже да се забрани пиенето на водка. Какво мислите вие? - Аз моето съм си изпил, но жалко за децата.

***

Зад всеки прецакан компютър стои по един човек който "нищо не е пипал".

***

В цветарски магазин:
- Дайте две саксии аспарагус.
- Останала е само една саксия, но мога да ви предложа циклами...
- Не става. Утре жена ми се връща от почивка, а аз и обещах да поливам редовно аспарагусите...

***

Майка се кара на невръстното си детенце:
- Миткоооо, колко пъти да ти казвам да не си играеш около мен, докато готвя. Виж какво стана сега?! Събори ми готварската книга. А аз нито знам докъде бях стигнала, нито какво готвех...

***

Намерих чиния с торта в хладилника и бележка "НЕ ЯЖ"! Сега в хладилника има празна чиния с бележка "Една торта НЕ може да ми нарежда...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/