вторник, 28 февруари 2017 г.

Вицове, февруари 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


Две армии стоят, насочили оръжията си една срещу друга.
– Господа, стреляйте първи – благородно предлага лейтенантът на френските мускетари.
– Не, господа. Стреляйте първи вие – отговарят англичаните.
– Стреляйте първи, господа – настояват французите.
– Не, вие – упорстват англичаните.
– Стреляйте, господа – продължава да ги призовава лейтенантът.
– Не, господа, вие – държат на своето англичаните…
Започваше осемдесет и седмата година на Стогодишната война…

***

– И откога ви влече парашутизмът?
– Откогато видях, че ми гори левият мотор на самолета…

***

– Буквално всичко в този живот дължа на рекламата!
– Защо?
– Заченат съм в рекламна пауза.

***

Разпитват пияница:
– Какво ви кара да пиете толкова много?
– Нищо не ме кара, аз съм доброволец.

***

Два лъва седят край една медицинска чанта и въздишат:
– Ех, добър ветеринар беше!
– Да! Най-добрият!
– Жалко, че не остана още малко от него!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/