понеделник, 27 февруари 2017 г.

Вицове, февруари 2017 г.

Театър KFC, Русия.

СмЕх/Таралеж/


"Европейските средства" са пари, взети от бедните в богата държава, и дадени на богатите в бедна държава.

***

В магазина :
- Прощавайте, но не ми върнахте рестото!?
- Простено да вие е! Следващия моля.

***

Малкият се учи да свири на цигулка. Баща му излиза ядосан от мазето и крещи:
- Не можеш ли да ми кажеш, че свириш на цигулка!? От половин час мажа пантите на вратата на мазето да не скърцат!

***

- Днес изкарах две смени.
- Що бе човек, толкова ли нямаш пари, та се преуморяваш?
- Не бе, случайно съм задрямал и никой не ме е събудил...

***

Жена ми ме упреква:
– Забелязал ли си колко мил и нежен е нашият съсед. Постоянно прегръща и целува младата си съпруга. Защо не го правиш и ти?
– Че аз дори не я познавам – казах.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/