събота, 18 февруари 2017 г.

Вицове, февруари 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


- Искам да имам толкова пари, че да мога да си купя самолет. - Че за какво ти е самолет? - Абе не ми трябва самолет, толкова пари ми трябват!

***

Германците купили завода "АЗЛК" и решили, вместо Москвич да произвеждат Мерцедес. Настроили линията, пуснали я - излиза Москвич! Сменили машините изцяло с германски, преоборудвали целия завод, пускат линията - излиза Москвич! Сменили персонала, само германци (даже охраната и чистачките), пускат линията - Москвич!
На отсрещния хълм стоят Чапай и Петка, гледат през биноклите и Чапай казва:
- Петка, аз като ти разправях, че мястото е прокълнато, ти ми се смееше...

***

След представление, хор от шестима певци отишли да се почерпят. Когато тръгнали да се прибират, диригента казал:
- Чарли, ти ще караш. Прекалено си пиян, за да пееш с нас отзад.

***

– Мамо, мамо, да знаеш какъв виц чух!
– Разкажи го, де!
– О, не, мамо, аз съм много малка за такива вицове.

***

Шeф извиĸвa ceĸpeтapĸaтa cи:
– Πpeпишeтe тoвa пиcмo. Bиe cтe нaпиcaли oт мoe имe "Cĸъпи пpиятeлю" нa тoзи мoшeниĸ, бaндит и гaнгcтep!
– A ĸaĸвo oбpъщeниe дa yпoтpeбя?
– "Cĸъпи ĸoлeгa"!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/