петък, 27 януари 2017 г.

Вицове, януари 2017 г.

Реклама...

СмЕх/Таралеж/


Семейство си купило нов гардероб. Дошъл майстор, монтирар го, но когато минавал трамвай, гардеробът скърцал. Съпругата извикала майстора отново да оправи проблема. Дошъл майсторът, влязъл в гардероба да чака трамваят да мине, че да види откъде скърца. В това време се прибрал съпругът. Отворил гардероба и какво да види:
– Ти какво правиш тук? – попитал.
– Брат, ако ти кажа, че чакам трамвая, няма да ми повярваш..?!

***

- Парфюмът ти ми е много познат, какъв е?
- Водка " Житня "

***

–Търся си мъж,който непременно да е висок и забавен.
–Ми,аз съм 170 см,но съм поне с 6см по-забавен от повечето мъже...

***

Седя си аз в един рибарски магазин да си купувам разни неща и влиза една двойка. Мъжът сочи на жената и казва:
- Жена, ей този живарник съм си харесал за подарък.
Съпругата се обръща към продавача:
- Колко струва?
- 10 лева.
След това пита мъжа си:
- Не е ли малко скъп?
- Не много, но затова пък е супер як.
Пито - платено. Веднага се изхвърчавам и аз за супер-якия живарник, но продавача ме порязва с думите:
- Сори, струва 60 лв., човека дойде преди час и остави 50 лв. Останалите 10 лв. бяха за пред жена му...

***

Ако Вашият мъж е отишъл при друга, значи пък нейния мъж е отишъл при друга и т.н. Очаквайте скоро нечий мъж да дойде и при Вас. Все някъде трябва да отиват тези мъже...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/