четвъртък, 26 януари 2017 г.

Вицове, януари 2017 г.

Следващият президент на САЩ

СмЕх/Таралеж/


Вчера една циганка ме спря на пътя и вика: - Дай, бате, да ти гледам на ръка... - Е, на, гледай! - викам аз - ако познаеш нещо, ще ти дам 5 лв.! - Имал си вземане-даване с КАТ наскоро. - ми вика оная. - Ааа, како, не позна... вземане не съм имал...

***

Петстотин цигани демонстрират пред Министерския съвет:
- Искаме работа! Искаме работа!
С колата си минава бизнесмен, спира и пита първия попаднал му:
- За какво протестирате?
- Искаме работа, господине. Няма кво да ядем!
- Ето визитката ми! Ела утре в 8 часа и веднага почваш!
- Ииий, да си таковам късмета, бе! Как от 500 души па точно мен избра?

***

Каскадьор към киноактьор:
- Здравейте! Аз съм вашият дубльор. Ще ви замествам в опасните сцени.
- Супер. За начало отидете у нас и разкажете на жена ми къде съм бил миналата нощ.

***

- Дъще, когато ти казвах да се прибереш вкъщи като Пепеляшка, имах предвид в 24 часа, а не с една обувка и без рокля!

***

– Кондуктор, какво е това безобразие? Влакът едва тръгна, а на мен вече ми откраднаха куфара! – Нищо чудно, господине, това е бърз влак!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/