петък, 20 януари 2017 г.

Вицове, януари 2017 г.

Добро утро

СмЕх/Таралеж/


Известен пияница седи в кръчмата със свой приятел. Алкохоликът пие, приятелят му - не. Пияницата го пита:
- Ти, братче, що не пиеш?
- Ами, то да пия в твое присъствие е все едно да свиря на цигулка пред Паганини.

***

Когато бях по-млад, около 27-годишен, и нямах работа, майка ми все ми се караше: – Нищо не правиш, не те ли е срам? На твоите години Кърт Кобейн вече се беше самоубил…

***

Новодошъл в хотел: - Какво е това на ценовата ви листа? - Бълха, господине. - Аз лично нямам нищо против, че имате бълхи в хотела. Но когато излизат да видят в коя стая ме настанявате - това вече на нищо не прилича!

***

Блок 12 в “Люлин 2”, майка се провиква от балкона: - Кольооо, прибирай се веднага! Момчето прекъсва играта си и учудено пита: - Студено ли ми е, мамо? - Не, гладен си!

***

Македонски археолози откриха шлема на Александър Македонски. Радостни, те копаха още 4 часа и намериха мотоциклета му.


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/