неделя, 1 януари 2017 г.

Вицове, януари 2017 г.

Утрото след ЧНГ

СмЕх/Таралеж/


Напомняме на всички любители на фойерверки, че приемът в болниците е с пръстов отпечатък!

***

Новини. На новогодишния карнавал момченце в костюм на кисела краставичка беше ухапано от пияна учителка по физическо.

***

Крикор се прибира ненадейно вкъщи и жена му го посреща гола. - Жена, ти що си гола? - пита Крикор. - Ами нямам какво да облека - рекла жена му. Ядосал се много Крикор и отворил гардероба. - Я виж колко много рокли имаш! Една рокля, две рокли, три рокли, здрасти Гарабед, четири рокли...

***

Двама депутати почиват на морето. Доскучало им и решили да си разнообразят времето, като всеки нарисува карикатура на другия. При това решили, че няма да се рисуват под кръста. Първият депутат нарисувал втория с различни уши. Вторият пита: - Защо дясното ухо ми е по-голямо от лявото? - С голямото слушаш парламента, а с малкото народа - отговаря му първият. Вторият депутат нарисувал първия с различни гърди. - Защо едната гърда ми е по-голяма от другата? - Защото с голямата храниш депутатите, а с малката - семейството си! - А с к'во храня народа? - Е, нали се договорихме, че ще се рисуваме само до кръста!!??

***

Вървим си двамата с жена ми по улицата и излъчваме сексапил – тя е секси, а аз съм пил.


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/