събота, 3 декември 2016 г.

Кобрата отказа Нигерийския кошмар след третия рунд

Кубрат Пулев победи Самюел Питър след само три рунда в "Арена Армеец".


Българинът печели интерконтиненталната титла на WBA и вече е претендент за световната.

“Наистина огромна публика! Благодаря на всички! На всеки един от вас! Противникът беше опасен! Той не е моето ниво, но въпреки всичко е силен и опасен. Аз съм 100 пъти по-класен от него! Най-важното за мене бе публиката и хората, които са тук! Благодаря ви! Благодаря Ви!”, бяха първите думи на Кобрата пред 13 000 зрители в “Арена Армеец”.

“Стана нещо повече от очаквано! Моята публика, моят народ - това са българите. За тях правя всичко! За всеки един от вас! Българите сме един велик народ с голяма история и имаме голямо бъдеще! България ще стане нещо уникално!”, добави въодушевеният Пулев.


“Тренираме здраво, понякога играем и по 12 рунда! Противникът ми не издържа на силните ми удари! Усети, че ще бъде нокаутиран и реши да се откаже”, продължи Кобрата.

За мач за световната титла: Преговаряме, настоявам. Ако има мач за световна титла, той да се проведе тук, в България. С тази енергия, с този народ, с тези хора, съм човек с неизчерпаема енергия.


По-рано тази вечер и братът на Кубрат – Тервел Пулев – победи в дебюта си на професионалния.