събота, 31 декември 2016 г.

Вицове, декември 2016 г.

СмЕх/Таралеж/


Отива стар руснак при лекаря и му казва:
- Докторе, помагай, бабата не я бива, има депресия, въртят я всички стави, не става от леглото, няма сили да отиде и до тоалетна...
- А имате ли редовен секс?
- А бе, докторе, какъв секс, аз съм стар комунист, Ленин ми издъхна в ръцете...!!!
- Повярвай ми, прави секс с бабата и всичко ще бъде наред!
Прибрал се дядото, изкъпал се, пийнал една водка за кураж и...действал...
Събужда се на другата сутрин и гледа: бабата станала, направила кафе и закуска и пее около печката. Дядото гледа и си говори:
- Еййй, да знаех по-рано...Ами аз и Ленин съм можел да спася!

***

Две циганчета мръзнели на улицата в лютата зима и едното казало на другото:
-Бате Асене, ако ма видиш на лято да седя на сянка да ми биеш два шамара...

***

- Имате ли хапчета, за мързел?
- Да!
- Сложете ми едно в устата!

***

- Аз съм като Пепеляшка - по цял ден пера, готвя чистя... - Нали ти обещах - омъжиш ли се за мен, ще живееш като в приказка. 

***

Mъжĸaтa дyмa e твъpдa и нeпoĸoлeбимa. Koгaтo мъжът ĸaжe, чe щe cвъpши нeщo „yтpe“, тo peшeниeтo мy нe ce мeни. Hямa нyждa гo питaш вceĸи дeн, oтгoвopът нe ce пpoмeня.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/