вторник, 29 ноември 2016 г.

Вицове, ноември 2016 г.

СмЕх/Таралеж/


Първият сняг на пътя е като първия секс. Всеки бърза за някъде, а половината и гуми нямат.

***

Мъж стои пред огледалото и се бръсне. Жена му го пита:
- За къде се стягаш?
- Ще ходя на конни надбягвания.
- Днес няма да има надбягвания! - казва жена му.
- Откъде знаеш?
- Обади се твоята кобила.

***

Тази сутрин хапнах домат, една краствичка и малко сиренце, и цял ден ме гори на ракия.

***

– Сара, Вие за осми път се върнахте при своя съпруг?
– Не мога да го разбера този идиот. Всеки път, когато го напусна, у него се появяват пари.

***

Един бик видял една красива юница в съседната нива, но между тях имало висока ограда. Бикът решил, че на всяка цена ще отиде при кравата, засилил се и прескочил оградата Като го видяла кравата казала:
-Аз съм Пена недостъпната, но за тебе съм само Пена.
Бикът казал:
-А аз съм Пешо надарения, но за тебе съм само Пешо, защото дарът ми остана на оградата.


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/