неделя, 16 октомври 2016 г.

Вицове, октомври 2016 г.

Най-близкият асансьор - в съседната сграда.

СмЕх/Таралеж/


През 70-те години Брежнев говори на митинг в Москва:
- Другари, през 1980 г. всеки жител на СССР ще има мотоциклет!
Тълпата реве:
- Ураааа, мотоциклееет, мотоциклееет...
Брежнев продължава:
- Другари, през 1990 г. всеки наш гражданин ще има автомобил!
Тълпата:
- Ураааа, автомобиииил, автомобииииил...
- Другари, през 2000 г. всеки гражданин на СССР ще може да си купи вертолет!
Тълпата изпада в луд екстаз:
- Уррррррраааааааааа, вертоолеееееееет, вертолеееееееет...
Една бабичка обаче пита:
- Другарю Брежнев, че защо ми е на мен пък въртолет?
- Ех, колко си проста, бабо! Чуеш например, че в Киев са пуснали макарони и литваш да си купиш...

***

Шофьор дава на заден и забърсва контейнер за смет. От контейнера изскача мангал, поглежда към изненадания водач на возилото и казва:
- Батко, ще са опрайм ли, или да викам КАТ?

***

Малко преди началото на мача единият отбор излиза от съблекалнята, хваща рефера в тунела и започва да го налага.
- Ама какво правите - дърпа се нещастникът. - Защо ме биете, мачът даже не е започнал...
- Автобусът ни тръгва веднага след мача, може тогава да нямаме време...

***

Путин звъни в Газпром:
- Газопровода до Китай прокаран ли е?
- Готов е.
- Газта тръгна ли?
- Газта още не е тръгнала, но китайците пропълзяха.

***

Арабски шейх се влюбил в наша девойка. Баща ѝ разказва на приятелите си:
- Накратко, той ми каза: ако ми я дадете за жена, то аз ще заплатя за нея толкова злато, колкото е теглото ѝ. И аз му отговорих, че по такъв въпрос не трябва да се бърза. Да поговорим след месец!
- Да, прав си! Тези шейхове с техните странни желания и възможности... Трябва да помисли момичето.
- Какво има да му мисли! Трябва да се храни!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/