неделя, 6 декември 2015 г.

Вицове, декември 2015 г.

Просто шеф на полицията в окръг Колумбия.

СмЕх


Пиян мъж се оплаква на приятел:
- Наредила ми свещи и цветя в цялата спалня...Алоуу...Тя любов ли ще прави с мен, или ще ме погребва?

***

Мъж към жена си:
- Маро, прочетох, че по време на секс, мъжът изгаря толкова калории колкото ако пробяга 9 километра.
- Много бе... 9 километра за две минути...

***

На колко години сте?
- На 22.
- Какви са вашите силни страни?
- Логиката.
- Как се виждате след пет години?
- На двадесет и седем...

***

На пейката седи изнервен човек и ругае:
- Мамицата им долна! Мръсна! Гадна!
Милозлив минувач сяда до него:
- Недейте така, не е хубаво, деца минават... Може би ако споделите с мен проблемите си, ще ви олекне...
- Пейката е прясно боядисана!
- Ах, мамицата им....

***

- Защо така, на карти винаги печелиш, а от лотарията - нито веднъж?
- Не ми дават да раздавам...

***
Всяка сутрин нови вицове