понеделник, 26 октомври 2015 г.

Волен Сидеров: Беше направен опит да бъда убит

Бях пребит от българската полиция по нареждане на Борисов и Цацаров. Това каза пред журналисти лидерът на ПП АТАКА на излизане от УМБАЛСМ „Пирогов“.
„Всъщност беше направен опит да бъда убит. Този, който ме удари беше полицай и заради него ми правиха операция”, заяви Сидеров.

По думите му, случилото се лесно може да бъде доказано, защото е документирано на видео. „Бях влачен и ризата ми е скъсана, извиваха ми ръцете и ме ритаха, но аз не се оплаквам, защото разбирам, че на тези полицаи им е било наредено да го направят от Цацаров и Борисов”, каза още той

На въпрос, ако това е вярно каква е била целта, Сидеров отговори, че е, защото си отмъщават. „Защото ги разобличавам много сериозно”, допълни той.
„Това е злостен, отмъстителен начин да бъда премахнат физически, като за съжаление те използваха полицията, която напоследък се използва само за такава черна работа. Използват я или да прикрива наркотрафика, или контрабандистите, или да пази престъпниците. Полицията се превърна в една машина за репресия”, заяви Волен Сидеров.

Според него нахлувайки в НАТФИЗ той е изпълнявал своят граждански дълг. „Определям себе си като човек, който изпълнява гражданския си дълг и съм подел борба срещу дрогата. Не може някой да ми пречи. В този район около НАТФИЗ се продава трева абсолютно свободно”, коментира Сидеров.

На въпрос дали да бъде поискан повторно имунитетът му, той коментира: „Това, за което говоря е голям проблем. Имунитетът ми въобще не пречка. Много добре знаете, че като бъде внесено искането от главния прокурор НС ще го гласува”.