петък, 18 септември 2015 г.

Руски комици се пошегували с Елтън Джон, представили се за Путин! Чуйте целия разговор

Двама руски комици си направили шега с британския певец сър Елтън Джон, като му се обадили по телефона и се представили за руския президент Владимир Путин. Това съобщава „Ройтерс", позовавайки се на информация от руски медии.

Владимир Краснов и Алексей Столяров, известни в Русия с погаждането на подобни номера на известни личности и политици, разкриха, че именно те са подхлъзнали съра. В края на разговора британският музикант казал на мнимия Путин: "Благодаря Ви, оправихте ми настроението",.

Русия е критикувана от Запада и правозащитници за начина, по който се отнася с гейовете. Елтън Джон води обществена кампания срещу приетия през 2013 г. в Русия закон за забрана на гей пропагандата. „Да, да това бяхме ние – потвърждава Владимир Кузнецов пред изданието. – Алексей говори перфектно английски, затова се представи за Дмитрий Песков (говорителят на Кремъл) и превежда разговора ни. А пък Владимир Путин бях аз”.
Номерът вече е в центъра на вниманието на всички руски и повечето световни медии. Но доскоро до този момент нямаше подробности за самия разговор.

Но след участието на двамата актьори в предаване по руска телевизия в интернет се появи и пълната версия на разговора.

Ето и най-интересните моменти от него:

В. Кузнецов: Здравейте, сър Елтън Джон! Високо ценя вашия принос в музиклната култура на борбата за правата на човека!

Е. Джон: За мен е огромна привилегия да разговарям с вас! Както и това, че ми се обадихте. И това, че мога да разговарям с един от най-влиятелните хора в света!

В. Кузнецов: Казаха ми, че бихте искали да обсъдите някои важни проблеми на руската действителност?

Е. Джон: Аз не съм политик, аз съм хуманист и съм готов да застана очи в очи с вас, за да обсъдим много важни проблеми и да ги решим.

В. Кузнецов: Но в същото време вие съвсем наскоро бяхте на посещение в Украйна и разговаряхте с господин Порошенко. И това беше политическа среща.

Е. Джон: Това не беше политическо събитие, аз отидох в Украйна, за да поговоря за ЛГБТ-общността в Украйна. Както и за това, че Украйна има слаба икономика и гейовете трябва да бъдат привлечени към нейното развитие. Както и за основните права на гейовете.

В. Кузнецов: Искрено вярвам на думите ви. Но господин Порошенко използва тази среща точно за политически цели...

Е. Джон: Моля да ме извините за това, че се възприели тази среща като политическо събитие, тъй като тя няма абсолютно нищо общо с политиката. Дори нещо повече – аз много обичам Русия от 1979 година, когато се озовах за пръв път там. А онова, което е станало с Порошенко, си е само негов проблем и аз изобщо не желая да бъда свързван с него.

Разговорът завършва с насрочването на среща, на което Елтън Джон реагира с искрена благодарност:

„Това би било фантастично! И това ще бъде грандиозна среща! Тя ще се осъществи само за да направим света по-добър! Искам да дойда в Русия не за да създавам някакви проблеми, а за да обсъдя насъщните проблеми. Защото за мен Русия е свързана само с най-хубавите неща. Затова искам да реша хуманитарните проблеми, разбира се, ако успея. Благодаря ви, че ми отделихте време, че намерихте време във вашия претрупан график. Това обаждане изпълни деня ми! Много ви благодаря, това беше забележителен момент в моя живот!”

Изданието припомня, че Кузнецов непрекъснато си е правил шеги с Ксения Собчак и много звезди от шоу бизнеса, както и Михаил Саакашвили, Виталий Кличко и дори с Александър Лукашенко.

Вчера говорителят на Кремъл Дмитрий Песков посъветва актьорите, които са си направили шега с Елтън Джон от името на руския президент Владимир Путин, да се извинят на певеца.

Чуйте целия разговор