петък, 26 април 2013 г.

Лице в Лице

Бойко в записите: „Бареков е капут!" Бареков: „Бойко, не е мъжко  ела да ми го кажеш в лицето!"

Журналистът Николай Бареков бе наречен "капут" от някогашния си приятел Бойко Борисов в изтеклите в медиите СРС-та на скандални разговори между експремиера, бившия земеделски министър Мирослав Найденов и градския прокурор Николай Кокинов. По-късно днес се появи в интернет и становище на Николай Бареков:

“ -За мен това не е речниково и интелектуално ниво, на което могат да разговарят премиер-министър и прокурор.  Не бих искал да намесвам личните ни взаимоотношения с Бойко Борисов, защото ще стане още по-ниско нивото. Политик, пък бил той и бивш премиер, който си позволява да употребява такива епитети спрямо журналисти, защото тук освен мен има замесено и друго име на журналист, както и двама прокурори със същите епитети - за мен това е показателно за отношението на този политик за държавата и държавността. Още повече, че мъжкото поведение е да кажеш на някого в очите какво мислиш за него. Мъжкарите така правят - казват си в очите какво мислят един за друг. Но да говориш зад гърба на хората по този начин... Аз искам да избегна личния мотив, но в това СРС не става дума само за мен, замесени са и няколко лица, които отсъстват. Това просто е липса на мъжкарско поведение. Ако някой има да ми казва нещо - да заповяда и да ми го каже в очите. Така, както направиха много дрги хора.“